waaaka waka eeeeey

(hehehh kan även sjungas med alternativ text)
Igår var en skoy dag. Knaz kväll men mestadels kul. Vill bara hitta något ställe där jag triiiivs riktigt bra. Helst där folk inte har mazza mandelmassa i håret och är äldre än vad jag e haha.
Idag har jag varit ganska produktiv. Städat, tvättat, diskat, rensat, vikt kläder, läst bazztext. Fast framförallt har jag segat å sjungit å lirat gura. Ibland önskar jag att jag var en hemmafru. Det är så lätt att beta av hushållssaker på en lista, och när man är klar är man klar och man kan vara nöjd. Eller, ja, jag önskar väl snarare att jag inte gick i skolan hehe. Även fast skolan är helt okej. Vad fan ska jag göra efter liksom? Jobba på skansen eller? eeeeeh... Vi får la se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0