iwontsinghallelujah

Idag äre lördag. Det är ju dejligt. Fast matilda är inte in town å de e trist.
Ikväll blire släktmiddag med kussar som jag inte träffat sen mamma fyllde femtio (å de va ett tag sen okey). Hoppas de blir god mat. Måste möta mormor innan å åka färdtjänst med henne, hehe panchis(hur tusan stavar man det?) de e jag de! Annars då? Jo måste plugga idag eftersom jag vart sjuk i veckan så jag ligger efter med det mesta. De e ju halvdejligt. Men ikväll ska jag kolla film hos en tjej med utegångsförbud... haha. Förstår inte riktigt hur en artonåring kan få utegångsförbud men jag får helt enkelt fråga henne ikväll..
På måndag ska jag provjobba på vero moda!!! E nervös som fan. Hoppas chefen e snell hest. sen så önskar jag man kunde leva på att skriva.. Jag ska bli författare. Föra vidare min enorma visdom till kommande generationer. Å bli ett rikt troll. PUSSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0