make it better

HEEEEEEEJ BLOGGEN!!! Sitter och äter karameller från Gränna. Mullbär, fläder och ingefärssmak. Och så köpte jag en klassisk pepparmintsstång också som var alldeles nygjord, varm och mjuk när jag åt den (göttanz). Mina öron är lätt bedövade sen igår. Och jag har en lätt fläskläpp hehehe. Och träningsvärk i röven av alla ställen.. Men det var rolig kväll! Jag önskar bara jag var lite tätare så jag inte behövde ha ångest över pengarna jag bränner på inträde och alkohol heheh. Och fan, imorgon börjar skolan. riktig depp. Men det är skönt att jag bara har en lektion på måndagar. Dock är det matte och jag har missat senaste lektionen så jag ligger efter. Sen har jag vart i Jönköping också, hos farmor och farfar. För farmor är jag Moa men det är close enough så att säga. Fast jävligt sorgligt förstås. Vad finns det för mening med livet när man är sådär gammal och skruttig? Sen så har jag ju jobbat också. Det är så jävla svårt och det snurrar fortfarande i huvudet av allt nytt som jag försöker trycka in. Det går inte så snabbt och lätt som jag önskar. Men det är ju jag som ställer för höga krav på mig själv som vanligt. Och idag sov jag till tolv... men det är ju förståeligt för jag kom hem efter morgontidningen. Men det är seeeegt. Jag vill snabbspola förbi den närmaste veckan bara. så. hej.
xnf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0