u bring the sun out

På landet går tiden långsamt. Det är skönt att komma ut och bort men man tröttnar rätt fort. Eller så kanske jag helt enkelt inte är här tillräckligt länge för att låta mig varva ner. Det har i alla fall hunnits med både lite klädinköp (hehehehe) morgondopp, ost, marknad, cykeltur och bok. (seriöst den där osten är typ det bästa). Men imorgon åker jag hem i alla fall. Skaju på Kent förtusan. Och sen är jag ensam hemma hos pappsen några dagar = fett skööönt. Ska sova. Ska sätta på den enorma och högljudda klimatanläggningen så det blir svalt, stoppa in öronproppar och sova uuuuuuut. Här på landet vaknar man antingen av getingar (dödade tre imorse innan jag gav upp och gick och åt frukost) eller av mats och mamma som gastar. Inte ilsket eller så, bara högt, för dom är DÖVA. hehe okej jag har lite damp. Trodde det skulle vara fantastiskt mysigt att umgås med la familia efter luffen men jag vill bara ha lite privacy i guess. Vilket jag får i helgen så jag ska sluta klaga. Och på lördag ska jag ju gå ut med Moa också, spännandeeeeeee! Nämen nu har jag skrivit ett alldeles för långt inlägg som ingen orkar läsa. så puss å hej!

fasen... e lite sugen på omegle :: :: :: (ni vet gubbzen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0