att bospara är att så ett frö för framtiden

Här kan du se bilder på äcklig, fet greasy amerikansk mat. Fast vissa efterrätter ser rätt goda ut hehehehe. men det mesta är äckligt så om du e känslig titta inte oki? SOM OM NI KAN LÅTA BLI MOHAHA...

ja annars så blev jag lite blogginspirerad av att läsa diverse bloggar. Har ju trots allt fyra bloggläsare som jag bör underhålla(!) kanske borde låsa upp bloggen.... mamma lär ju inte hitta den.
iaf... var hemma idag. försökte räkna matte men det fungerade icke-_- (grym gubbz)

vill inte till skolan imorgon för då har vi prov typ hela dagen och jag orkar inte och ebba smsar mig om några filosofer typ som jag inte har en ening om vilka det är så det gör mig lite nervös. Men fredda säger ju not to worry...

ok hade verkligen inget att skriva men puss på er
ps. glöm ej att bospara. ds

Kommentarer
Postat av: Inez

Äntligen har du låst upp bloggen :D vilket betyder att jag kan börja läsa igen! Jag med guldfiskminne har ju aldrig lyckats komma ihåg varken namn eller lösenord men nu är jag här! TACK! hihi



Fast den här bloggen får mig att sakna dig massor... men det är ju bra med känslor som du brukar säga!

Aja, vi hörs förhoppningsvis snart, baby! Luv yooo!

happy valentines day!!



ps. jag har inte börjat bospara än. Illa eller vadå? Jag får nog bo hemma tills jag blir typ.. 45. Eller flytta in i din framtida lägenhet. Ja, det satsar jag nog på! hihi pusso

2010-02-15 @ 03:10:28
URL: http://yekado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0