staden, myten, hemligheten, åk inte dit du kommer blir biten...

... å aldrig kunna åka hem igen. Okej jag tar den risken.
Hoppas mackan har rätt

fan.. jag fick börja om.. råkade radera allt hehe

Men det gör inget för jag är ändå så JÄVLA GLAD. jag åker till New York imorgon förihelvetet och jag får äntligen efter typ sju månader krama å pussa min Inez! No moore snabba skypesamtal. Längtar som fan. Är bara nervös för flygresan men de e nog lugnt mormor å mina föräldrar verkar mer nervösa än mig hehe. tänk på mig imorgon vid sextiden då jag virrar runt på Heathrow hehe. Det känns som en dröm. En underbar jävla dröööööööööm! oki måste sluta svära. PUSSSSSSS ta hand om sverige festa lugnt och så vidare <3  <3  <3


Kommentarer
Postat av: marina

NEEEW YOOORK! SÅ AVUNDSJUK!!! <3<3<3

2010-04-02 @ 20:28:24
URL: http://milojkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0