eeeeehehehhehehe

g

sitter på skype och pratar med inez i mitt coola headset. Kan inte fatta att du är på andra sidan jorden... typ. Konstigt att klockan hos dig är tolv och att du just har ätit lunch... aja, morgondagen kommer suga hästballe men det viktigaste är att jag överlever, och det gör jag nog trots allt. Föresten var jag hos doktor optiker idag, mkt spännande. Mitt högra öga har försämrats rejält medan det vänstra är som det har varit det senaste året. HELKNAZ. Aja, om 33 minuter kmr ett nytt avsnitt av THE HILLS. abo fatta mannen. och och 63 minuter kmr ett nytt avsnitt av THE CITY. abo fatta mannen gngr två. AJA, nuskajag återgå till headsetet och hoppas att inez har slutat dissa mig för sin moder :P PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hej Bus!

Du får länka till min nya blogg istället :D

Och fresten den där bilden äger jag, det är tre hundra spänn till mig imorgon eller så tar jag det hela till rättegång..........

NOT!

2009-10-12 @ 18:09:50
URL: http://byronblue.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0