vi är förlorare, vi två, sen vi var sjutton år

har sån jädrans lust att blgga va, men jag vet icke vad jag ska skriva om. Är kissnödig som in i helvete. Jag åt kyckling till middag. Jag är jeffligt sugen på mer mangodricka som jag håller på att dricka upp men som ska räcka hela veckan typ. Längtar tills på lördag för då blire sleepover med MHcrew- Kämpar mig igenom SH-skrivningen som är jävligt tricky och jag bara ordbajsar och det blir mest skit antar jag men det är väl så det får börja så får man fixa tillet' sen. Har sån fybubblans hosta att det känns som om mitt adamsäpple håller på att lossna. Men jag överlever väl som vanligt. Idag var en ganska bra dag. HEJSVEJSGREJSIDITTFEJS
(försökte ladda upp en bild på chuck bazzz men det fungerar ej :( )

Kommentarer
Postat av: Wilma

Alltså Sh-skrivningen är så jävla jobbig! Hata!!!

Ses imorgon <3

2009-10-13 @ 16:40:07
URL: http://byronblue.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0