granatäpplen är gott men jobbigt att äta

hej era björnar
gillar ni alla fina bilder jag har lagt ut? DET VET JAG ATT NI GÖR
oki, hade en mycket omfattande operation igår (är dödligt sjuk) ochallt gick bra förutom kanske när han skulle elda lite i mitt kött och det stack till lite. Men det var en intressant upplevelse, inte ofta man får känna lukten av sitt egna brända kött. mohaha. Asså, jag vet inte vad jag e på för humör idag. Har fett ont i benen... tänkte att det kanske var pga de tajta strumpbyxorna jag hade på mig så jag togav dom och då sprack dom.. :( palla, det är mammas ju. Aja. Åt just middag ensam med Oskars. Seriöst, försökte starta fem olika samtal om olika (extremt intressanta) ämnen men han nappade inte på något. det är som att prata med en stenvägg. SKiTKUL. nemen serre de e väl party här på odelbergsvägen ändå. TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0