vill du odla ett avokadoträd med mej?

Var i helvete kom snön ifrån? Sommaren som inte kändes så långt bort känns nu oöndligt långt bort när man tittar ut genom fönstret och ser dessa äckliga drivor. Nej, fy!
Sitter och spelar gitarr och fösöker vara kreativ men det går sådär. Utvecklingssamtalet gick bra... jo annars så är det så att SOFIA fyller sjutton idag!! GRATTIS grattis GRATTIS. gud va alla fyller år, det är alldeles sinnessjukt... Jag vill bli artonnn! Nej ush, nu ska jag läsa en tråkig, komplicerad i stort sett damputlösande text. pussssssss.
ey
fintfint

Kommentarer
Postat av: Sofia

TACK. vilken bild. (Ps...Jag vill odla avokadotäd med dig.)

2009-03-24 @ 10:25:05
Postat av: Anonym

HÖRRUU DIN ADVOKADOPLANTA

JAG VILLLLLLLLLLLL

2009-03-24 @ 13:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0