where the sand meets the ocean

kanske börjar jag få in vanan igen lite smått för just nu kommer det tjugotusenelfte blogginlägget som jag påbörjar utan att ha något särskilt alls att skriva om. Men jag gillare! Ska sova nu, har förälskat mig i ett par skor som finns överallt i bloggvärlden, hööhö. Typiskt, så nu finns dom inte någon-satans-stans i stockholm. Annan livsnödvändig information är att jag idag åt mitt livs första fattiga riddare denna dag :) haha, det var gött!
PS. jag längtar efter höst(?)-mys på landet. DS
godnatt katt.
fgh

Kommentarer
Postat av: Wilma

Nice Header!

FAttiga riddare verkar gott, vi får göra det nån dag.

2009-01-14 @ 11:07:58
Postat av: (närgången vän)

snygga_tjejeN92

hehehe

2009-01-14 @ 15:50:39
URL: http://ttinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0