nor the left cheek kiss

jag måste nog blogga lite idag. För att berätta för hela världen om min pinsamma olycka idag. Efter fiket med Alice och Wilma gick jag ner vid Skanstull. Jag ser att det är mitt tåg som står på perongen så jag börjar springa. Men då så snubblar jag på någons sko typ och så faller jag framstupa och ligger plötsligt pladask på marken, haha. Det var så pinsamt och jag var alldeles för mig själv. Alla runtikring frågade hur det hade gått men jag typ sprang därifrån för jag kände mig så klantig. Åh, stackars mig, hhaha. Det gjorde som tur var inte ont i alla fall men jag missade det jävla tåget..

Nu sitter jag och lyssnar på BDV eftersom jag har köpt mig en skiva idag ochså ar jag fått låna tre av Alice :) det är mysig musik indeed! Ska kolla på guldbaggegalan ikväll med glans och gustavsson. Och sen sova djupt har jag tänkt, det var ett tag sen.

yj

jaglängtareftersvensksommar.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Stackare, du kanju alltid skylla på att du är tonåring. Cecilia Frode var bäst igår!

2009-01-13 @ 09:21:52
URL: http://onthewaterfront.blogg.se/
Postat av: Aviva

HAHAHAH DIN LILLA KLANT: jag skrattar när jag läser. å lider med dej. nästan. fast mest är jag skadeglad <3<3

2009-01-13 @ 18:12:43
URL: http://snyggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0