hem och iväg

dsgsd

Emmaboda har vart helt fucking jävla underbart kukkul. Oki? Orkar inte ladda ner bilder från fejjan och lägga ut här men här har ni en schön bild från första morgonen (?) Här var vi fett fräscha jämfört med sista dagen assow. Hehe, mormor blev jättechockerad när hon hörde att vi inte duschade en enda gång. hahaha... Jaja. Imorgon åker jag till spanien till Matteboys hus (heheh mammas killes hus asså). Det ska bli jättepartey för moa å orre ska me juh. Min väska e typ astom känns som om jag tar med mig alldeles för få saker. men desto mer kan jag köpa där. he.he.he. Fan va jag kommer sakna mina kära vänner!!! Ni får ha det underbart, älskar er massor(känns som om jag har sagt det massor de senaste dagarna men vafan ni är ju helt enkelt bäst) heheh, kmr ni ihåg förr i tiden på PA (LOL) när man gjorde listor över ens kompisar på sin profil och man blev aslack om man inte fanns med på hennes eller hennes lista. Det var tider det. Nu behöver vi inte oroa oss för om man finns med på min lista eller inte för det vet ni nog bäst själva. Men gud så jag svamlar har inte skrivit såhär mycket på år och dar. aja, försök ha lite partaj även fast the partyanimal daoi/baxter/vadnivill drar ifrån landet! PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0