hej jag heter bengt och ja, ni vet var jag jobbar

tjena bloggis wazup?

Skolan e väl helt okej men skulle helst vilja blanda om klasserna en del men jag överlever väl. Pallar inte skolan men denna veckan är ju helt lugn. Popaganda ihelgen å det är ju fekkegrande så att säga.

har blivit plastfaster e fett glad. Har inte fått hålla i pojkvaskern ännu men det blir det nog snart ändring på! Han ska kanske heta Teodor (fint namn men ja ni vet ju vem jag tänker på, tänker jag dock inte berätta om för de nyblivna föräldrarna såklart hehe). Vetni vad? imorgon ska pappa typ ha möta med reinfeldt å hägglund och maudiz och alla partiledarna tsm en till lärare och tre elever. De ska snacka zkola å min pappa kmr bli kändis. Då planerar jag att starta en kändisblogg och tjäna femhundratusen i månaden på den (och döpa mig till BAJZIE)
heheh jag har kul. Nu ska jag fika tror jag.. PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Bosse.

azzå ellen din blogg e så grym. du borde skriva oftare<3333333

2009-08-30 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0