nöt

idag var en fnizzdag, ibland kan jag bara inte stoppa det..hehe
På sista lektionen idag bestämde vi att vi ska ha ett morgontema på vårt skolfoto imorgon. Jag känner att jag inte riktigt orkar eftersom vi bestämde det så sent men vafan, man får väl göra det bästa av situationen. Imorgon blir det alltså skolfoto och sen bara  två lektioner, yey!
Annars idag har jag vart och ätit sushi med pappa, mumms. Jag kan helt enkelt inte få nog.
Pratade precis med mormor i telefonen och vi bestämde att jag ska städa hos henne imorgon, det blir mysigt :)
Nej nu ska jag gå in och kolla någon artikel på någon sida som vi hade i läxa... tråkigt. menmen.. Ha en bra kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0