mina händer luktar williams vitamindroppar

Jag hoppas att han har det bra nere i göteborg!

Idag har jag vart i skolan, och det var helt okej. Fick en liten datorkurs och nu förstår jag lite bättre hur hela systemet fungerar. Fast det verkar som att jag inte kommer kunna skriva ut något under de närmsta tre åren men jag får väl lösa det på något sätt.

Dagarna går i alla fall väldigt snabbt fastän dom är långa och det känns bra, snart är de helg igen :) Har egentligen inget intressant att skiva. Men när har jag någonsin det? haha. Vem bestämmer vad som är intressant eller "vettigt" egentligen,  läs om ni vill eller skit i det. Jag får ju skiva vad jag vill i min kära gamla blogg :) Om ett par veckor fyller den faktiskt ett och ett halvt år(!). Tjing!
matilda på festival :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0