dom kommer kliva på dej igen

Dags att vara ärlig

  1. Jag älskar att kolla på skitdåliga b-filmer med snygga amerikanska collegeungdomar  :P (Wilma don't hate me!)
  2. har kommit på att en affisch i mitt rum är ganska så pervers :P haha
  3. jag läser just nu om den tredje harrypotterboken för tredje gången, höhö  :)
  4. under första veckan i gymnasiet hade jag verkligen panik, det var skitjobbigt men nu är det mycket bättre :)
  5. Jag jämför mitt liv alldeles för mycket med andras
  6. jag får ångest om någon är sur på mig
  7. jag känner mig mkt mindre allmänbildad än de i min klass :O

ja, vafan, här har ni lite om mig. Är ändå inga som läser så vad gör det :) lägger väl upp en matchande bild till detta:

 fut


De regler som gäller är: Länka till den person som utmanade dig och glöm inte bort att lägga in dessa regler i ditt inlägg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana 7 personer i slutet av inlägget genom att länka till deras sidor. Låt personerna veta att de har blivit utmanade genom att kommentera på deras bloggar.

 

Frida, Maja, josefina, Inez och Wilma :) alla mina andra bloggkamrater har redan blivit utmanade :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0