Cerdanyola

sa tror jag i alla fall att det stavas :) jag vi ar i Spanien, och det ar helt sjukt! Just nu ar jag sa trott sa jag vet inte vaaad. Har inte fatt nagon middag annu :/ Men det ar mysigt och josephs familj ar snall och gullig och jag har ett eget rum med egen toa och imorrn ska vi shoppa o aka pa sightseing, men lite hemlangtan har jag nog allt. Men nu ar jag sa trott, haha, sa jag orkar inte tanka pa det. Men sugigt ar det att det precis nar vi akte blev varsta sommarvadret i Sverige och har osregnade det. Men de sager att det blir fint imorgon eller i overmorgon. Och det hoppas jag verkligen for da ska vi till la playa. Forresten var varat flyg i lordags typ tre timmar sent :( Men sen blev det bra.
Na, nu ska jag nog ta och lasa nagra andras bloggar tror jag,
adiós guapas <3

ps. jag saknar er. ds


Kommentarer
Postat av: VIVI

VI SAKNAR ER MED

2008-05-13 @ 21:08:14
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0