såsom i himmelen

image149 image150
image151 image152

Snyggingar på promenad i höstas. Remember? Eller det var typ vid nyår... kommer inte ihåg. Jag längtar tills på måndag! Tittade på såsom i himmelen ikväll, den är skitbra. Grät ganska många gånger måste jag säga. Ojojoj, tänk om man kunde sjunga sådär..? Härligt. Tänkte lite på leyla också men jag antar att hon sjunger på skivan och inte i filmen? oj va fint det var när hon sjöng på skolavslutningen. Fyfan, skolavslutningen, det är ju snart ju! men först är det typ hundra saker som händer. Hjälp, va läskigt, men kul. Nä, nu ropar sängen på mig. Ska sova, bums. gonatt.
/ellen

Kommentarer
Postat av: Aviva

Åh fyfaan vad vi ser ut!Men dä kattigt daozh.
åh såg också på såsom i himlen, den äger

2008-03-23 @ 12:19:44
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0