lollipop

Dagen har vart najs, jag ÄLSKAR relationsvecka, man borde ha det minst typ varannnan vecka :)
fast idag fick jag lite (eller ganska mycket) panik på Per-Arne som pratade i en evighet när det var VI som skulle diskutera... Vi hann med fyra värderingfrågor på en och en halv timme.. ja, han är lite speciell.

på lördag blir det min födelsedagsmiddag med de tjejer i klassen som kan :) vet inte vilka egentligen.. kanske borde ta och berätta det för typ.. alla. haha, hoppas det blir mysigt, det brukar det ju bli <3

annars har det väl inte hänt så mycket idag.. Jo juste, jag gjorde min middag hemma som jag ska göra på tisdag på hemkunskapen. Det gick väl helt okej, känns bra att ha prövat det, fast jag måste gå och prata med Marianne.
nu ska jag dricka teee :) herrrå
/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0