inte alltid

Det blir inte alltid som man tror och hoppas, emn det kan bli bra ändå :) Idag skulle jag ha min supershoppingdag med mamma, men vi hittade "bara" ett par skor. Behöver en vårjacka också. Men en vårjacka är det väl ändå inte dags för riktigt ännu. Det var ju trots allt en massa snö ute imorse, ganska mysigt.
image147 image148
nu ser det ju ut som om det är cirklar på skorna men det är det alltså inte. de är typ blågråvit-randiga med smala ränder. Lite conversestil :)
nu ska jag gå och köpa chips och dip till min och mammas mykväll. det är så uuuunderbart med lov. Jag är dessutom inte så sugen på att åka till Mh eftersom jag igår nästan frös tårna av mig. Men det var trevligt att träffa lite folk. Vi får bara inte inbilla oss något, att de tär typ sommar eller så, och att det fungerar att vara utomhus på kvällen utan att frysa..
Godkväll ! <3

Kommentarer
Postat av: viviv

fettt finaa :)

2008-03-21 @ 21:21:35
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0