nostalgi.

ja, jag kände för att vara lite nostalgisk. Högstadietiden är slut och det finns en massa fina, och kanske även några mindre fina, låtar som jag alltid kommer förknippa med de här tre åren. Dessa fyra är bara några av dem! Videorna är lite smådåliga eller helkonstiga men då får ni helt enkelt blunda!
 
fields off gold- får mig att tänka på när vi var på avivas land för ett par år sedan och hur vi låg där på studsmattan och pratade om allt mellan liv och död. och så Emilias bildarbete såklart :)
 
fly with me- jag säger bara: leyla, tårögd på skolavslutningen förra året, alla underbara lärare!

I'm yours- detta är den nya versionen men ändå! Den får mig att minnas förra sommaren med alla dess lååånga kvällspromenader. Dessutom tänker jag särskilt på Matildas gamla mobil som ofta spelade denna :)
How to save a life- den känns på något sätt självklar. Utanför skolsyster, vid gömmaren i somras, på allas bloggar, ja, överallt tills vi tröttande, haha. Men nu var det ett tag sen men den är fortfarande självklar, för mig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: JULIA

<3333333

2008-06-21 @ 14:55:54
URL: http://juuuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0