första doppet

den andra Juni idag, och jag har badat (doppat mig) för första gången i år! Jag simmade minsann ett par simtag! :) Visst, lite efter är jag kanske men vafan, jag är nöjd. Förra året badade jag för första gången den 26:e april, lite semare i år alltså :P
idag var det städdag i skolan och det var inte så mycket att göra. Maskeraden i morse blev det inget av. Nej, idag är jag så trött av solen så jag vet inte vad jag ska skriva.. Men en underbart skön dag har det i alla fall vart!
ciao bellas<3

Kommentarer
Postat av: emilia

joo jag veeet, jag får inte heller nått barnbidrag längre:( det suger..

2008-06-02 @ 19:56:26
URL: http://emiliamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0