Gröna lund

ja, idag har jag vart på gröna lund! :) Det var riktigt roligt faktiskt, bättre än vad jag hade förväntat mig. Självklart var det inte som när man var liten och sprang runt helt.. ja, galen av lycka och ville åka allting på samma gång. Sen är det ju faktiskt så att man har sett grönan. Det finns inget nytt. (förutom några flygande elefanter på "barnavdelningen") Nya nöjesparker is the best. Jag älskar bergochdalbanor :P den bästa jag har åkt är nog ngn som fanns på sommerland syd i Danmark, också den med Oskars faktiskt. Man skulle åka på någon sån där tivoliturné runt i hela världen och besöka en massa tivolin. Ja, jag skulle i alla fall tycka att det var kul, hehe.
Nog om detta.

igår kväll var Maja, Aviva, jag och emilia och drack te nere vid vattnet, det var riktigt mysigt<3
Senare kommer det kanske någon bild på Oskars och Tobbe trollkarl... nu ska jag.. dra. hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU&JAG på tivoliturné is the shit!

2008-07-10 @ 19:10:16
URL: http://aviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0