den tolfte, lördag ljuvliga lördag

Kanske beror min tidiga skoltrötthet bara på att jag inte har kommit in i rutinerna ännu?
Känner mej i alla fall redan väldigt trött på skolan efter bara fyra (!) dagar...  Men förhoppningsvis blir det bättre snart.
  Idag var jag i Skärholmen med mamma och köpte ett armband för mina presentkortspengar på Albrekts guld. Såg en fin stor ring också med typ röd/bruna granater men den var för liten, haha. Ikväll ska jag fira min Kära mormor Ingas födelsedag, 86 tror jag bestämt! Grattis:)

image84

denna bild tog jag förra våren. Tror ni det dröjer länge innan vi ser dom igen?

Kommentarer
Postat av: Inez

granater? låter farligt

2008-01-12 @ 20:54:27
URL: http://yekado.blogg.se
Postat av: Anonym

hoppas inte :)
grattis ellensmormor

2008-01-13 @ 14:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0