den sjunde det tredje

oj vilken bloggnerd jag har blivit :) stolt bloggnerd. Hoppas att jag kommer ha tid att skriva den här terminen också, att det inte blir för mycket plugg om vällarna :/ ush, hemska tanke.
Idag var vi (har skrivit vilka i det tidigare inlägget) och åt lunchpå Hurry Curry. Emilias kära praoplats :) det var mysigt och skitgott! sen gav vi våra presenter till jullis, en kjol, ett par örhängen och en sak till. Sen blev det lite försenat julklappsbyte. Camilla fick koppar och julte med saffran av Julia, och jag fick en tvål, badsalt, en banan och lite söndersmulat havregryn. Hahah:) fick också ett recept på en ansiktsmask som skulle innehålla just havregryn och banan + honung och lite vatten. Supergulligt, allt luktade jättegott, förutom bananen då kanske som hade blivit brun, haha. Men det var kul.
Sen gick jag Julia (grattis) frida och Matilda runt lite i affärer. Hade ju lovat mej själv att inte köpa ngt mer under en tid framöver men jag hittade en ullcardigan på Beyond Retro :) var tvungen. Enjoy!
image77

kyssar

Kommentarer
Postat av: aviva

phett fin daozahn :)

2008-01-07 @ 17:21:49
URL: http://aviva.blogg.se
Postat av: Inez

ja, snacka bloggnerd ^^ hahah
å du har snott min tapet.. det är tomt här.
blubbo

2008-01-07 @ 18:42:47
URL: http://yekado.blogg.se
Postat av: emelie

ja eller hur. såg ju skumt ut :)

2008-01-07 @ 19:48:32
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0