den sjunde det andra

Ska precis iväg och möta Aviva, hon ska skriva på några papper som jag ska lämna in på The Body Shop så att vi inte ska behöva betala skatt (eftersom vi tjänar så lite)... sen ska jag möta Julia (grattis) Frida, Matilda och Camilla och så ska vi fira julias födelsedag (grattis) på något lunchställe. Mys :) sen får vi se vad som händer. Skolan börjar ju imorgon... deppigt värre. Men jag brukar alltid tänka på vad jag har att se fram emot och längta till när saker är såhär, gråmulna.
*sportlovet
*min födelsedag (får övningsköra!)
*våren

ja, det räcker väl som motivering ett tag framöver? Får hoppas på det :) Ha en underbar dag nu, blir nog mer bloggning ikväll. En vecka har gått på 2008, shit, tiden bara flyger iväg. Igår gjorde jag om min blogg, men det märks inte förens idag. Den blev ganska tråkig... :/ äsh, får fixa det ngn annan dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: aviva

nej den är ju fett fin! och tack för presenten babe! världens underbaraste! :)

2008-01-07 @ 12:40:50
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0