den första


Ett nytt år... Jag känner mej som samma person som jag gjorde igår. Bara kanske aningen äldre, som man gör varje morgon när man vaknar upp. Oavsett om det är i Juli eller Februari. Alla har så höga förväntningar på det nya året, jag också för den delen. Men vad är det egentligen som förändras under den där hundradelssekunden när klockan visar 00:00? Kanske är det hela rymden som genom ett trollslag blir något nytt? Ja, något magiskt händer minsann. "Out with the old and in with the new", är det inte så man säger? In med det nya, gärna för mej, men det gamla, det som har varit, med alla er och ja, med allt, det åker inte ut. Nej, det tänker jag spara, och ta fram under mindre magiska dagar.

Kärlek
/ellen 2008

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: det är ok. jag utser en vinnare imorgon. du har idag på dig :)

2008-01-01 @ 15:34:31
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Inez

oh :) snacka om snygg blogg du har!
min är väl lite sådär.. men jag förstår inte allt än. du får lära mig

2008-01-01 @ 18:26:09
URL: http://yekado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0