lillörda

Okej, hejsan hoppsan, "Bäst på att skriva blogg" -priset får jag nog inte den här veckan heller. Igår kände jag mej bara allmänt seg så det blev ett mycket detaljerat inlägg.. ursäkta för det :)

Nu sitter jag här hos mamma med mina kläder som var beställda från h&m äntligen hemma i tryggt förvar. Men en tröja hade de paketerat fel så jag får skicka efter den,eller hur man nu gör..?

I veckan har det kryllat av prov känns det som, både hemkunskap och två matte. Men det gick nog helt okej, hoppas jag. Imorrn är det alla hjärtans dag och det blir sushi med tjejerna, och Jiyan :)

ska nog gå och umgås, kanske måla några av Oskars warhammergubbar.
tjyssar som åttorna skirver, bara för att jag älskar dom
/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0