I love you pablo, you said you'd never leave me

image119

Titta bara! Fastän bilden är liten (hade den bara i litet format) så är den hur mys som helst. Jag tror den togs när vi skulle till vivvis land? Det var härligt :) Saknar sommaren mycket, men först kommer ju sportlovet, och påsklovet... Veckorna fram till den femte juni kommer gå så jävla snabbt. Tiden bara försvinner. Men man kan ju antingen välja att se det som något man förlorar, men tänk då på allt vi vinner! Jag längtar till gymnasiet. Jag kommer ha er, mina käraste hjärtevänner, en massa roliga minnen, och jag kommer under gymnasiet få tusen minnen till och träffa en massa roliga, snälla, fantastiska människor. Kan det bli bättre? Ibland är livet härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0