dagen

klockan är ungefär kvart i fyra och jag har idag packat lite och handlat saker inför imorgon. Jag längtar så jag skulle kunna springa ett varv runt Enskede.. eller nåt. Det verkar som att det blir två dagar skidor, två dagar snowboard och kanske en dag kälke. Haha, ja, det finns typ en jättelång kälkbacke där man kan hyra sin alldeles egen kälke och svischa ner med.. :) spännande. Håller nu på att göra om  bloggen lite grand men det är svårt. Fattar inte hur jag ska ändra färgen bakom länkarna och så? Någon som vet?
saksamma.. det är kul att hålla på lite i alla fall. sitter också och spelar gitarr. Det är himla mysigt.
Ikväll ska vi fira Moa lite hemma hos pappa. Fast hon får sin present av mej på hennes riktigt födelsedag när vi är i Tjeckien, då har hon något kvar att se fram emot.  Nämen, nu ska jag nog återgå till mina sysslor. So long <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0