tårta vårta

Sitter här hemma i Enskede och fyfarao för att det snöar, IGEN! Nä nu får det vara nog snart alltså. Äsh, det är väl bara ett litet härligt i-landsproblem.. men fortfarande så är det ju ett problem. Idag.. vad har jag gjort idag.. Har haft hemkunskap, det var najs. Och så dansade vi coolaste dansen på gympan :)
Nu har vi gäster här hemma men jag orkar inte vara social. Egentligen vill jag ju gå och lägga mej, haha. Hur gör man då? Godnatt hejdå, eller? ja, jag får väl testa. De är trevliga i alla fall. Fast jag har aldrig träffat dem förr så det blir ju mest snack om gymnasiet och sånt där allmänt. Undrar alltid över vad folk som aldrig har träffat mig förut tycker om mig. Ja, det kan man undra över..
sussa sött käraste kamrater <3

Kommentarer
Postat av: m

godnatt kära vän. :)

2008-04-08 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0