morrn morrn! som farfar brukar säga.

image167Egentligen skulle jag ha åkt till landet idag. Mamma och jag skulle sy stolsitsar och fika under filtar med kanelgifflar. Men så blev det inte. Vädret har förstört allt ännu en gång. Fy för kyla. Men men, blir nog en tripp till stora staden istället. Kanske kan man hitta något billigt ovh fint? Idag har jag också städat toaletten, så att alla vet det! :) haha. Nämen det är så skönt att åka till landet och bara vara. Fast lite läskigt är det när man ibland hör mössen krypa innanför väggarna, det är tur att jag gillar möss. :)



herreud va hon sjunger som en gud! Tror ni på mig om jag säger att hon är tio år ?

Kommentarer
Postat av: avivi

Helt SJUKT sjunger hon, det är faktiskt läskigt att se hur liten hon är!

2008-04-13 @ 18:38:44
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0