le lavandou

image174

Hit ska alltså jag i sommar, det ligger i sydöstra Frankrike, vid kusten ganska när Saint Tropez. Men nu är det bestämt att även AVIVA ska med ! :) Malin valde tyvärr att hoppa av men då blir det istället vivzahn och kaozh tillsammans i denna lilla stad!
Några dagar senare blire festival (!) och senare kanske cykling med inez :D våra pappor is the shit. Och sen Dublin med babba å bibba. (pappa och britta)
oj jesus i pannkakan vad jag hoppas att det blir en toppensommar
Nämen nu ere DHW, do not miss. Ska victor typ mörda Gabriel? det blir spännande...

ps. imorgon ska jag inviga mina linser, shit, jag är lite nervös, jag kanske inte ens får de på plats. Ds

Kommentarer
Postat av: the bejb

FYFAAAN vad kul det ska bli.
längtar så jag håller på att .. jag vet inte vad!

2008-04-23 @ 16:43:51
URL: http://aviva.blogg.se
Postat av: Anonym

gud va kul.för er....

2008-04-23 @ 19:01:59
URL: http://ttinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0