la luna

Idag har vart en ganska trevlans dag. Måndagar brukar suga apb*lle men inte idag. . Vet inte riktigt varför, kanske berodde det på att jag och Maja åkte till Myrornas i Skärholmen och fotograferade möbler till vårat hemkunskapsarbete? Det var i alla fall naaajs :D Sen att vi shoppade lite billiga saker var ju inte heller helt fel. Jag brukar inte kunna hitta något på secondhand, och det gjorde jag inte idag heller, det var Maja som hittade åt mig typ, haha. Men det är inte fel.
Åh, i sommar alltså, hoppas att det bli Peace and Love festivalen! Har typ vart på en koncert i mitt liv. (förutom janet jackson i Globen när jag var typ fem med Inez) :) Men jag tror att det vore fett sköj med bachto.

image168 image169 image170 image171

Kommentarer
Postat av: Inez

då sov du ju genom halva ;) haha. det räknar ju knappt. men det e samma för mig.. har typ inte vart på nån efter..

2008-04-15 @ 14:36:41
URL: http://yekado.blogg.se
Postat av: Anonym

e du knas i pungen elleee?
Åååååh dne där bruna med solrosor på har jag kollat på !!! den är FIN FIN FIN :)
/M

2008-04-15 @ 20:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0