helgen i kort

Fredag
  • träning med Aviva och julia, Först afroaerobic med vivz sedan lite spinning
  • glass med Matilda, Aviva och julia

Lördag

  • Köpa födelsedagspresent åt Emilia med tidigare nämnda personer :)
  • Födelsedagsmiddag hos Emilia med en massa tjejer, roligt <3

Söndag

  • flytta till Enskede
  • pluggplugg och åter plugg
Orkar inte beskriva mer, är lite ute ur min tidigare bloggperiod efter att min dator pajade och dessutom gick det inte att logga in. Men sådan har min helg varit, faktiskt riktigt mysig. Hoppas bara att jag får sova aningen mer nästa helg. Snart börjar en ny vecka och jag känner mej inte riktigt redo ännu, några dagar (månader) till på helgen skulle inte sitta fel. Men snart är det sommarlov , ja det är sant. Halleluljah

image155  ritad av facebook, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0