hej baba

jahapp, ännu en dag på jobbet. mina händer är helt sårga av alla ölkartonger jag har rivit upp...
men men, så tråkigt tycker jag faktiskt inte att det är. Men det är ganska tufft att praoa på ICA det kan jag säga dej :)
men maddo lättar upp stämningen emd sina sönderslagna glasburkar och billskämt .P

sen var vi med pivvi och tränade på fiskis och svettis:) dukti´ga som vi är. Men sen när vi var färdiga orkade vi inte gå för det var så skönt att få sitta ner. när jag till slut kom hem fick jag en utskällning för att jag är dålig på att plocka undan :/ men det kanske jag är också, jag antar det...
ikväll äre greys anatomi ;D jag lääääääängtar! och igår var det dhw:P jag må vara en tv-nörd, men för tusan. jag skiter i det.

sitter här och väntar på att tre's tekefontjänst ska svara, men det verkar dom inte ha lust mec (har redan väntat i en halvtimme)
borde sussa tidigt ikväll...
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0