ellen arab

hejhej :)
sitter nu hemma hos mamma :) har saknat henne, är litesmåtrött på bapi nu, men det är väl helt enkelt så det blir...
  Det var visning här idag, fast vår mäklare har inte hört av sig så mamma e typ skitnervös och då blir jag också  det å skit.
idag vaknade jag hos mamsi eftersom vi hade vart hos matilda igår och vi berättade massa läskiga grejer så jag vågade inte åka hem till pappa och sova alldeles ensam på övervåningen :S men hos mamma är det alltid tryggt och mysigt ;) Pappa trodde typ inte att jag sov hos mamma utan att jag var ute på busäventyr ^^
iaf, sen drog jag iväg med min käraste oliver till mormor för att städa. nu är jag 270 kronor rikare. Kan behövas för det var en jävligt dyr present paddan fick asså, typ sextusen miljarder eller nåt. haha, va jag är rolig :P
nej, men det var jag i alla fall i mitt förra inlägg :)? äh, jag e för skön. sen blev det friskis och svettis:D IINTE tantgympa! det var en massa sexiga fjortisboys där, på sisådär 57 år...
och sen drog jag hem till mammsi å så sitter jag här.

En vecka till med prao på Ica väntar, det ska bli roligt! och sen är det ledigt en liten skitvecka. Nejdå, det blir najs, men kunde det inte vara liiiiiiite längre?

hjälp vad gör man när amn tänker på ngn för mycket?

var det verkligen så länge sen?
image24

Kommentarer
Postat av: julia

hahaah är det sant? va jag så taskig, FÖRLÅT!
du är snälL! PUSS

by the way, man tänker lite mer på dom! :)

2007-10-21 @ 23:06:35
URL: http://jjuuliia.bilddagboken.se
Postat av: julia

eller så lägger man in en STÖT!

2007-10-21 @ 23:06:49
URL: http://jjuuliia.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0