listlistlistlistlistlistlistlistlistlistlistlsitlsitslitslitlsitlsitlsitlsitlsitslitlsilsitlsitlsitlsit

1. Pierca näsan eller tungan? tungan ffs, måste bara göra det ngn gång!
2.Vara seriös eller rolig?  seriös. Nej jag dreev, roilg e min grej XD hhihi
3. Dricka röd eller grön mjölk? grön :) Röd till kakor, och på julen, eller lite när man har lust:P
4. Brinna upp eller drunkna? drunka varmt, går det? i varmt vatten :) fast ush va hemskt
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? fiender. Nejdå, föräldrar! <3

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? jag älskar många!
2. Sol eller måne? månen är cool :) fast solen är skön...
3. Vinter eller höst?  skidor, snowboard- blöta skor och krulligt hår? VINTER helt klart.   fast hösten är mysig ibland
4. Vänster eller höger? politik? nepp, säger jag inte :P
5.Soligt eller regn? sooooooooool
6. Vaniljglass eller chokladglass? vanlijglass med hjorttronsylt:P

OM MIG..
2. Hur mycket är klockan just nu? 21:33
3. Fullständigt namn? Ellen Amanda Jarl
4. Vart vill du bo? I sverige, stockholm äger <3
5. Hur många barn vill du ha? vet inte, får bli som det blir, typ två/tre
6. Vill du gifta dig? nej, sambo passar nog mej bättre
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? hmm.. haha, skär tror jag
8. Har du ätit sushi? JA! SUSHI in my heart<3
9. Favoritglass? mango<3 ben&jerrys körsbär :)
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? tre 3 :)
11. Humör? utmattad, stressad . men ganska glad

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Nej
2. Sjungit? hihi, jag har gjort det värsta man kan göra ;)
3. Blivit kramad? ja :) mys
4. Känt dig fånig? hela dan varje dag. Nejdå, jag är fett cool :)
5. Saknat någon? nej inte speciellt...bara lite.
6. Dansat galet? ja, MKT
8. Klippt håret? ja, på pappas arm .P busigt värre
9. Gråtit? kaaaaaaaanske
10. Ljugit? Nej
11. Blivit kysst? nope

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? hehe, ska man erätta sånt här :S
2. Har du en hund? nej, ett marsvin:) <3
3. Tycker du att du är attraktiv?  hmm...
4. Sover du helst själv eller med någon? vet inte :S
5. Tror du på spöken? ibland :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0