jagtyckersyndommigsjälv

okej, nu ska jag berätta min historia:
Jag kom hem, upptäckte att Williams hö var slut så jag bad pappa köpa det. Men det glömde han såklart... Då gick jag till handlarn och letade men dom förstod inte var jag sa men till sist fattade jag attd et var slut där. Sen tog jag moppen till coop i västertorp -inget hö. Gesters VI-butik i västertorp- inter hö. Ica i axelsberg- stängt. Willys i aspudden- slut...
Coop nära i Mälarhöjden- JA!!
när jag sedan kom hem typ utanför huset pajade bormsen på moppen så jag sladdade lite och sen fick pappa komma och hjälpa mej att bära intre eftersom den inte kunde rulla av sig själv... fuck va hemskt. Och de regnade och var svart och bajs.
till sist kom jag hem i alla fall- en timme och tjugo minuter senare..

image36

haha, från klassresan skönaste bilden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

juag och macdi är söööta!

2007-12-01 @ 10:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0