sittin' here, watiting for you, to come on home...

jag tycker bäst om att skriva blogg på morgonen, när jag är ensam hemma. Då är det så lungt och skönt :)
 Gårdagen var najs, först var jag maddo, avivi, och erikanpå stan. Fast vi var inte där så länge. Jag köpte en blå tröja, på rean på gina entrecot, ch vivi´också gjorde det, (fast den var storleken extra large på :)

 Denna dag jag ska träffa inez<3 det blir trevlans, undrar vad vi ska hitta på?
 
om ungefär sju månader flyttar jag till enkede gård... fan va knäppt det kommer att bli.
Jag kommer blí helt utmobbad, buhu. Mammsi fick en mail igår om att de hade lagt taget på huset där vi ska bo, det kommer gå fort tills vi flyttar in. Då kommer jag inte bo i mälarhöjden längre, bara i Bredäng och enskede. fan va wierd. Jag har ju alltid bott här, visst, det är intre så att det försvinner, men ändå. Och alla min kära vänner bor ju här. nej, nu orkar jag inte skriva mer om det, det blir nog bra till slut...

har ni testat upbeat än då? det måste ni! haha

Spanien 06

vindruvor från spanien. OM sex dagar åker jag till Kreta med pappsi och brita (ja, hon stavas med ett t) Jag läääääääääääääääääääääääääääääääääääääääängtar så! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0