hej svejs

Ska städa hos mormor idag, tjäna pengar ni vet! Men hon mår typ inte så bra så det är lite jobbigt. Jag kommer ihåg när hon var på sjukhuset för inte så länge sen, det var verkligen hemskt. Men hon klarade sig ju då, så varför skulle hon inte göra det nu? <3 mormor inga :)
  i tisdags var jag med inez och tittade på huset i Enskede, fast de ljög om att de hade lagt taket, de hade de inte gjort... Och så planerade vi hur jag skulle bli ihop med alla snygga killar som ska flytta in i samma hus som jag. ( jag har inte sett en enda av mina blivande grannar haha) ;)
  Två kvällar i rad hos inès var det sen:) myyyyyyyyyyys
  Åh, jag älskar att min mopedo funkar! den lyckades till och med köra en skrinda, (med två personer på släp) haha, på ett sidenband. Fast vi hade aldrig klarat det utan den starka mannen som hjälpte oss att laga den :) ( skrindan)
  nu är det... typ tre dagar tills jag drar till kreta! ska bli så skönt med tanke på det konstiga svenska vädret vi har just nu. Och lilla maddo som jag inte kommer träffa på typ två veckor :( Alla bara splittras såhär under sommarn, men men, det är ju kul att resa. Och om man är borta från varandra ett tag så kanske man uppskattar varandra mer sen. Eller nåt :P

mammsi lämnde e lapp till mej imorse med en massa saker jag måste göra :( så, so long, so good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0