...

Okej, sorry, jag vet att jag skriver för lite blogg, men va tusiken :) Det är så skumt, dels ska man vara personlig och skriva sånt som man tycker, typ, annars blir det ju lite tråkigt. Me samtidigt får det inte vara för personligt, haha
  har just badat i mälarens iskalla vatten, men det var skönt eftersom det är så otroligt varmt ute! igår var det friluftsdag och alla kom till skolan och visade sina brända axlar, men jag klarade mej undan den värsta brännnan :)
Vi övade på skolavslutningsången idag ! det känns så himla somrigt att stå där och att man typ storknar av att stå helt still i solen, så varmt är det. 6 dagar kvar nu då, så jävla najs asså.
Själv har jag just upptäckt www.youtube.com :) and I love it! min nya idol heter esmee denters, en skitduktig tjej från holland som har blivit känd på det kära internätet. kolla på det här klippet : http://youtube.com/watch?v=kZIoqUewEDs&mode=related&search  och missa inte slutet! vem är det som sitter där och spelar piano om inte självaste... !
aaa! det kommer en geting, måste sticka :) puss


Kommentarer
Postat av: julia

de e ja som spelar piano i slutet

2007-06-06 @ 23:16:55
URL: http://juuuliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0