H P

Okej, om jag visste att hela skolan läste det här skulle jag inte skriva det, men... Jag Älskar harry potter<3
haha, var precis och såg den nya filmen "Harry potter and the order of the pheonix" den var typ den bästa harry-filmen tror jag :)
  Livet är konstigt. Fem veckor kvar på sommarlovet ungefär... jag vet, förlåt för att jag tog upp det. Jag är verkligen skitnervös över att åka till spanien, jobbigt att inte veta om jag får åka. Men jag antar att jag borde vara glad över att få chansen, men orolig som jag är av mej så... är det lite svårt ibland.
  Usch, nu blev jag deppig. Ska åka till landet i övermorgon, sen bär det av till öland på söndag med käraste pappsi<3 och sen Lettland, oj va jag saknar Oskars. Och mamma, aviva, frida, camilla, julia, maja, inès, typ alla:S Det var så längesen nu sen jag träffade många.
  Kreta var i alla fall underbart, härligt att vi kom iväg tillslut. Fast jag önskar att jag inte var så brun i ansiktet, isch :P
  Maddo är äntligen hemma från värmland <3 hon, jag och  (superbruna nyss hemkomna från sicilien) Emilia var i stan denna dag. Men vi skulle gå en runda på lite secondhand affärer men alla var stängda. Man glömmer å lätt bort vilken dag det är såhär under sommarlovet :( man slippewr ju den värsta söndagsångesten nu när morgondagen inte innebär en skoldag. Men det hgar varty en rolig dag :) Moppen funkar, fattar verkligen inte vad som är fel, den kanske helt enkelt styrs av övre krafter eller något, det verkar så just nu i alla fall.
  sussa sött
 p3 maddo :) ja, det är MIN tröja, haha

Kommentarer
Postat av: maaaatidla

jag tror dej inteee ;)<3<3<3

2007-07-19 @ 19:21:15
Postat av: Inez

jag hade en likadan förut! ^^

2007-07-21 @ 10:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0