å så bar det av igen...

GRATTIS FRIDA! Käraste frida fyller femtis idag, vet inte om jag kan ringa för kanske sover du? :S
  kom hem igår från öland, det har vart mysigt men såklart så har det regnat alla dagar utom en så... så värst mycket fanns det ju inte att göra.
  Har fått reda på att kära david och kära syster läser min blogg så då får man väl tänka lite mer på vad man skriver :)
på onsdag åker jag till landet och på torsdag bär det av till lettland med sötaste oskars, mats och mamsi :)
  När jag kommer hem är typ alla på konfaläger :( men jag tror minsann att vivzi kommer hem ungefär samtidigt som mej... då kan jag hjälpa henne att vända på dygnet!
  hoppas att resten av sommaren blir underbar för er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0