syster ryster

Sitter hemma hos Moa och David <3
vi har precis vart och handlat mat, smörade mej in på lite middagsmat :)
nejmen, mamma skulle ändå vara med sin kostförening idag så annars skulle jag ha
fått äta solokvist..
  Min Käraste syster har hjälpt mej att plugga spanska. Tengo una prueba mañana :(
jaja, skolan är helt hysteriskt stressig just nu. Särskilt NO-provet på måndag. Men, men, det får gå som det går elelr hur? Helgen blir i alla fall int särskilt kul :S mest plugg helt enkelt.
  Men nästa helg däremot, då ska Aviva och Jag jobba på The Body Shop !
jag läängtar! tänk, då är allt den här skiten över, och snart så är det jul för fan.
  Får se hur julen firas i år. Blir nog ungefär som de andra jularna. Men nästa jul däremot, den blir nog splittrad. äsh, det blir nog kul, då har jag ju liksom två familjer att fira med. mera fest åt folket!
  Har inte skrivit ngt om i fredags tror jag..?
det var i alla fall skitkul:) tack alla för den kvällen <3

kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0