nyårsmorgon

  • jag undrar hur många som har det som rubrik idag?

    Jag skulle i alla fall bli väckt idag av pappa lite tidigare, vi sisådär, halv tio. Men inte förens en timme senare kommer han pch väcker mej... haha, typiskt pappa.
    Läste lite i Britas prenumerationstidning om grått hår och klimakteriet- känner mej redo att bli mogen kvinna på
    50+... haha, nejdå, kanske inte riktigt än.

    Nyårsmorgon... ett helt jävla år har gått. Vad har hänt? Jag minns inte, det har gått så snabbt. Men mycket har förändrats, med mej och så. Snart blir jag byxmyndig-igen. för gränsen är väl sexton numera?

    Vad händer det här året då? Enkede, gymnasium, ngt mer?

    är egentligen lite emot nyårslöften... varför ska man lova ngt man ändå inte håller?
    men, ja, jag bryter lite mot mina egna ideal denna dag:
  • Hålla kontakten med vänner efter att vi har gått ut nian!
  • upp fem kilo, haha!

Kommentarer
Postat av: Aviva

klart vi ska hålla kontakten! och jag diggar ditt fräziga nyårslöfte, gå upp fem kilo, REVOLT :D

2007-12-31 @ 12:39:00
URL: http://aviva.blogg.se
Postat av: ellen

såklart! kärlek

2007-12-31 @ 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0