BIOLOGISK EFTERMIDDAG

Haha, det låter som om jag har haft sex i eftermiddags :)
Nej, så är inte fallet, jag sitter här och studerar bajsbiologi och det är skitkul och intressant! Nj jag dreeeev... det är så tråkigt!

Men något som är jätteskönt är att jag har lämnat in min svenska, engelska och jag har haft mitt föredrag. Najsigt. Nu är det bara NO-provet kvar och det ska nog gå bra. Får sesen hur det blir med betygen :S det går ju bra men jag har sänkt mej å skit.

men men... just nu längtar jag tills på fredag då jag och Inez ska gå och köpa julklappar. Måste ju göra det nu eftersom det snart inte kommer finnas någon tid till det :S

längtar också något otroligt till helgen, det ska bli så kul på The Body Shop!

image43

Kommentarer
Postat av: Aviva

ellen jag har ångrat mej jag vill inte jobba hejdå

2007-12-10 @ 18:28:42
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0