okej jag gör en lame gammal lista

9 NUVARANDE;
humör; seg
smak; dumle
kläder; min ljusrosa velourdress (kom ihåg att det var jag som satte trenden)
nagellack; inget
tid; 19:58
omgivning; stökigt rum
irritationsmoment; kliar på ryggen
tankar; maxade

8 FÖRSTA;
bästisen; vadå? den första bästisen? eeh... Inez, Frida och Hannah
internet-nick; ?
husdjur; hamster, stampe
piercingen; örat
musiken; BSB FFS
pussen; bög

7 SENASTE;
samtalet: mamma
bilturen; pappa
kramen; josefina
teve-programmet; GG
smset; vivzh
maten; lasange
lektionen; rollspel

6 HAR-DU-NÅGONSIN;
varit kär i en kompis; nej
brutit mot lagen; hm..
blivit arresterad;nej jag kom undan fett lindrigt med tanke på de grova förbrytelserna jag brukar ägna mig åt
nakenbadat; jovars
varit med på tv; ne..?
kysst en främling; hmm, jo

5 VEM;
pratade du med senast; orresnorre
saknar du nu; 3cc + habibi å jolie
gick du på bio med; pappa o brita (prinsessa)
ringde du senast; bo?
ska du träffa imorgon; ZZKOLA

4 SAKER;
du gjorde igår kväll; sov
du kan höra just nu; datorn, musik
du kan inte leva utan; SPRIT OCH DROGER
vad gör du när du är uttråkad; knazar.. nej.. telefonterroriserar

3 MÄNNISKOR;
som du kan snacka med när det behövs; de vet om det
som du hatar; ingen idag
som du tycker är rolig; de flesta är ganska skojsiga bara man ger dom en chans

2 ANTINGEN ELLER;
svart eller vitt; svart
varmt eller kallt; varmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0