pegi

kommenterade en tjejs blogg häromdagen. Hon var smygrasistik och jag blev så förbannad. Så jag föklarade vad jag tyckte. Jag tror inte att hon tog till sig men det var flera som höll med mig, och det känns bra, bra.

Onsdag idag och min projektgrupp var en fnisskatastrof..

Var hurtig och åkte till Högdalen (bögdalen) för att träna igår men passet var fullt så jag fick simma istället. Inte så värst mycket partaj annars. Fast jag och sofia, och josefina också tror jag, har beställt om våra festivalbiljetter. Hoppas de dimper ner i brevinkastet snart. puss å godnatt katt.

sdv

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu läste jag dellen. bra skrivet. du är bääst juh! framtid inom politiken?

2009-02-11 @ 20:23:10
URL: http://vivisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0